Voor meer synergie: Quentic Connect

Processen, gegevens en systemen koppelen

Interfaces creëren

Als technische interface houdt Quentic Connect uw gegevens in meerdere systemen up-to-date.

Geoptimaliseerd en goed gesorteerd

Validators controleren uw gegevens bij elke import en garanderen een onberispelijke kwaliteit.

Direct content van partners

De integratie van content-databases van externe dienstverleners zorgt voor nuttige synergiën.

Management samenvatting

Met de koppeling aan gangbare BI-tools tilt u uw HSEQ en ESG-kengetallen naar een nieuw visueel niveau.

Quentic Connect is uw oplossing voor geautomatiseerde proces- en data-integratie. Door uw bestaande softwareoplossingen met Quentic te koppelen beschikt u steeds over alle benodigde informatie die bovendien actueel is. Maak daarbij gebruik van zowel de beschikbare HSEQ- en ESG-gegevens als de algemene gegevens van uw organisatie.

Meer dan ooit tevoren kunt u gegevens over gevaarlijke stoffen verifiëren, locatiegegevens centraal beschikbaar maken of gebruikersrechten synchroniseren. Door de integratie van algemeen gebruikelijke BI-oplossingen, maakt u uw KPI’s inzichtelijk en beschikt u over compacte, concrete statements voor uw leidinggevenden. Nog nooit was het zo eenvoudig om HSEQ- en ESG-gegevens operationeel af te stemmen!

Met de koppeling met content-databases van externe dienstverleners biedt Quentic Connect u nog meer voordelen: verhoog bijvoorbeeld uw compliance door automatische updates van wettelijke normen en verplichtingen.

Wij zijn u graag van dienst: het Quentic IT Services Team richt geheel naar uw wensen een krachtig integratieplatform in, met inbegrip van dataflows.

Koppel uw systemen

Talrijke interfaces voor zeer uiteenlopende gebieden

Uw voordelen

Tijd besparen

Door een naadloze koppeling van aanwezige IT-systemen automatiseert u de integratie en onderhoud van uw gegevens.

Overzicht houden

Geïntegreerde BI-tools presenteren uw HSEQ en ESG-gegevens op overzichtelijke KPI-dashboards.

Processen regelen

Bij veiligheidsincidenten worden door u vooraf bepaalde processen in gang gezet.

Kwaliteit van gegevens verhogen

Informatie over HSEQ en ESG, organisatie en bedrijfsprocessen blijft over alle platforms synchroon.

Toegang vereenvoudigen

Personeel beschikt centraal en functie gerelateerd over benodigde informatie over arbeidsveiligheid.

Actualiteit verzekeren

Automatische updates uit externe content-databases zorgen dat de voor uw bedrijf relevante inhoud steeds actueel is.

Quentic Connect op de werkvloer

"Momenteel synchroniseren we maandelijks meer dan een miljoen gegevensrecords voor onze klanten. Daarnaast zorgen we voor een soepele start voor nieuwe klanten door hun bestaande data te migreren."

Quentic Marcel

Marcel Wendlandt
Head of Customer Integration Services

Veiligheidsinformatiebladen opstellen!

X