Een systeem dat klanten op de eerste plaats zet
ISO 9001 is een internationale norm voor het implementeren van een kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) voor bedrijven. Het biedt bedrijven een concreet instrument om de klanttevredenheid effectief en permanent te verhogen. Een succesvolle certificering is daarom niet alleen een kwestie van het verbeteren van uw imago, maar ook een cruciale eis van de markt: Het hebben van een gestandaardiseerd QMS is de basis voor het aangaan van contractuele economische relaties in bijna elke branche.
Aangezien een QMS meestal het eerste managementsysteem is dat een organisatie implementeert, ontstaan er speciale uitdagingen wanneer men de vereisten van de ISO 9001-norm probeert te begrijpen en manieren om deze praktisch te implementeren. Deze gratis ISO 9001 PDF vertelt u welke stappen u moet nemen om een QMS op te zetten dat voldoet aan de norm en hoe u ISO 9001 met succes kunt laten certificeren. Onze whitepaper levert de kennis die u nodig hebt en biedt een concreet ISO 9001-implementatieplan met checklists die rekening houden met alle essentiële details.